سخنرانی انجمن مدیران کیفیت جامع گیلان TQM
سخنرانی بعنوان موسس و رئیس هیئت مدیره انجمن مدیران کیفیت جامع گیلان TQM با مجوز رسمی وزارت کشور – در موسسه استاندارد گیلان بهار سال ۱۳۹۰.
در خصوص فرهنگ TQM نوین – مدیریت کیفیت جامع با دیدگاه مشتری مداری در واحد هایQC, QA , LAB ترویج با آموزش استاندارد های ملی ISIRI و استانداردهای بین المللی SPC ,و خودکنترلی کیفیتی QUALITY SELFE INSPECTION در حین فرایند/ پروسه تولید به تمامی مجریان کیفیت و اپراتورها ی تولید و بهره برداران را به همراه تهیه دستورالعمل ها و طرح های کیفیت هر قطعه و محصول و ترویج فرهنگ SPشراکت با تامین کنندگان کالا و خدمات از طریق شناسایی و نحوه انتخاب اولیه و ارزیابی دوره ای و گرد بندی و کممی نمودن پارامتر های ارزیابی در چارچوب معیارهای اندازه گیریQCDFS و دعوت از تامین کنندگان برتر رتبه A به جهت شناخت نیاز ها و انتظارات منابع از یکدیکر و استفاده از تجربه و انتقال دانش کیفیتی و آزمایشگاهی آنان طی مراسم Ceremony و تقدیر از انان با همکاری و هماهنگی تدارکات داخلی .ترویج فرهنگ برون سپاری قطعات و محصولات با دیدگاه اعزام کارشناسان گروه محصول به سایت تامین کننده / مهیا کننده به همراه دستورالعمل ها و نقشه ها و طرح های کیفیت و قطعه ایکه به عنوان نمونه شاهد ومعیار اندازه گیری جهت ست نمودن آن قطعه تامین شده است و جاری سازی ارزیابی های درون و برون سازمانی با دیدگاه مشتریاز تامین کنندگان درون و برون سازمانی آنان … گفتمان و نصب پوستر و شعار ، اشاعه و استقرار و جاری سازی استانداردهای در قطعات تولیدی و محصولات .
-بنیانگذار فرهنگ TQM مدیریت کیفیت فراگیر با دیدگاه ترویج استاندارد های تضمین کیفیت و استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001 با آموزش و گفتمان و نصب پوستر و شعار ، اشاعه و استقرار و جاری سازی استانداردها در روش ها و رویه ها. در شرکت